<p>PRAHA: Nově založené pražské občanské sdružení bude nabízet komplexní poradenství v oblasti marketingu pro neziskovou sféru. Reaguje tak na situaci na trhu pro neziskový sektor, kde začíná být po těchto službách poptávka.</p> <p>Hlavním smyslem sdružení Palas Athéna je kromě poradenství a vzdělávání v oblasti marketingu, psychologická pomoc zaměstnancům i nabídka komunikačních nástrojů pro podporu rozvoje neziskových organizací. Palas Athéna cílí na neziskové organizace, které chtějí rozšiřovat své služby, rozvíjet se, docílit celkové časové i finanční úspory, zefektivnit dílčí procesy a zvýšit tak kvalitu poskytovaných služeb.<br />
V neposlední řadě je cílem Palas Athény pomáhat neziskovým organizacím budovat vztahy s veřejností. Pozitivní medializace posiluje celkové postavení jakékoli organizace nebo firmy na trhu. Každá firma, která dbá na svoje image, by se měla starat i o to, jak je vnímána veřejností, hlavně pak potencionálními zákazníky, uživateli svých služeb, partnery a v neposlední řadě i svými vlastními zaměstnanci. Tato pravidla platí bez rozdílu i v segmentu neziskových organizací.</p> <p>ZDROJ a více podrobností.</p>