Letošní ročník této soutěže, která je věnována studentům vysokých škol napříč spekrem jednotlivých oborů nese název Jeden pohled nestačí .
Napište odbornou práci věnovanou studiu obrazu a vizuální kultury , nebo využijte nové možnosti natočení krátkého video-dokumentu, a pošlete jej nejpozději do 31. května 2016 na emailovou adresu : info@fresh-eye.cz. Získáte tak příležitost, publikovat v online odborné knihovně, a budete-li skutečně originální a dostanete se do užšího výběru vítězných prací, pak budete moci své výstupy prezentovat během červnového Fres Eye večera.
Stále častější diskuze se vedou o tom, jak si s vizuální kulturou hraje médium reklamy. Podstatnou roli zde má komerční využití, programový marketing.terý usiluje o zvýšení výnosů z prodeje spotřebního zboží. Zacílení na určitou skupinu potenciálních zákazníků a genderová otázka se stále více prosazuje do popředí zájmu.
Pokud se domníváte, že byste na toto téma měli co říci, pak piště a přihlaste se do soutěže. Nakonec kdo ví, možná že se štěstí usměje právě Vás.