V rámci první vernisáže startupu bylo možné vidět vybrané kousky na festivalu Design Piknik.
Trh s uměním je pro širokou veřejnost nepřehledný a díla bývají drahá. Mladí umělci naproti tomu tvoří skvělá díla, která se málokdy dostanou na veřejnost. Mezi tím lidé hledají unikátní obrazy, které by si doma pověsili na zeď. „V Kumšt.art jsme oba světy propojili a umožnili umělcům během několika kliknutí vystavit díla do online galerie. Mohou se tak živit tím, co je nejvíce baví,“ zmiňuje Michael Horký, v jehož hlavě nápad na Kumšt.art vznikl. Každé dílo na Kumšt.art je unikát a jakmile jej někdo jednou koupí, znovu se v prodeji neobjeví.
Na platformě pracoval čtyřčlenný tým startupu od počátku letošního roku a nyní začal aktivně kontaktovat studenty uměleckých škol, kteří se mohou bezplatně registrovat. Platforma se díky tomu každý den plní kvalitními díly, která si mohou zájemci pořídit za rozumnou cenu.
Kumšt chce nadále budovat silnou komunitu umělců a rozšiřovat funkce platformy.
O Kumšt.art Projekt vznikl na startupové akci Startup Weekend 2017 v Praze, zastřešenou společností Google a startupovými inkubátory. Během jediného víkendu musel tým složený z programátorů, marketérů a grafiků vytvořit unikátní platformu a přesvědčit odbornou porotu a investory, že má jeho nápad na studentskou platformu šanci na úspěch. Povedlo se a v srpnu tohoto roku došlo k finálnímu spuštění unikátní platformy nabízející originální umělecká díla za dostupné ceny.
Kontakt:
Michael Horký
info@kumst.art +420 736 175 182