Navigace

Odborníci ocenili destinační značku #brnotruestory

24. 1. 2019
luk

BRNO:Nakonci roku2017 navrhlo město Brno novou destinační značku #brnotruestory. Kampaň stouto značkou probíhala vprůběhu celého loňského rokuvonline prostoru itištěných médiích. Brněnská destinační značka byla nyní odborníky oceněna druhým místem vsoutěži Velká cena cestovního ruchu vkategorii ‚Nejlepší jednotná kampaň‘.

Soutěž letos podvanácté vyhlásil Odborný portál pro cestovní ruch C.O.T v rámci veletrhů Go a Regiontour.  

„Cílem kampaně bylo nejen zvýšit povědomí o destinační značce, ale také ukázat pestrost zážitků na základě autentických příběhů. A to různými pohledy a způsoby, které jsou přizpůsobeny konkrétním online kanálům, a především konkrétním zemím. Brno se prezentovalo image fotografiemi, na kterých si lidé užívají města. Tyto scenérie jsou doplněny brněnskými památkami v pozadí,“ uvedla vedoucí Kanceláře marketingu a zahraničních vztahů MMB Barbora Podhrázská.

Součástí kampaně byly také zábavné gify, které v sobě nesou hodnoty města, a patnáctivteřinová videa, která představují Brno takové, jaké opravdu je. 

 

Zdroj a více informací ZDE

 

 

Sdílejte
Check icon Error icon