<p>ČR: Absolutním vítězem soutěže o nejlepší turistické atraktivity, kterou vyhlašuje agentura CzechTourism, se stal zámecký pivovar Frýdlant. Výsledky soutěže byly vyhlášeny na Fóru cestovního ruchu v Plzni.</p> <p>O titul nejlepší tuzemské turistické atraktivity soutěžili letošní finalisté od začátku září do konce října. Po tuto dobu přidělovala veřejnost prostřednictvím webových stránek www.destinacze2015.cz hlasy soutěžícím v pěti kategoriích:<br />
Fénix – znovuzrozený projekt, kde soutěží památky, které byly „vzkříšeny z popela“,<br />
Zážitek na 1000 % pro celou rodinu s destinacemi vhodnými pro rodiny s dětmi,<br />
Cítit se jako doma – destinace EDEN 2015 lákající na regionální gastronomické speciality,<br />
Trendy novinky 2015, kde o vítězství bojují nově zpřístupněné atraktivity<br />
Po Česku za tradicemi odkazující na české tradice.</p> <p>Agentura CzechTourism pořádala soutěž DestinaCZe již třetím rokem. Rozdáno bylo necelých 60 000 hlasů a vítězové jednotlivých kategorií byli slavnostně vyhlášeni na Fóru cestovního ruchu v Plzni.„DestinaCZe je vlajkovou soutěží agentury CzechTourism, v jejímž rámci každoročně představujeme zajímavé turistické atraktivity napříč Českou republikou. Smyslem soutěže je nejen ocenit vítěze, ale především udržovat příznivý vzestupný trend domácího cestovního ruchu a nabádat k cestování po Česku,“ objasňuje generální ředitelka CzechTourism Monika Palatková.</p> <p>Zdroj a více informací ZDE