Soutěž Young Directors je určena pro režisérky a režiséry do 35 let, kteří si chtějí vyzkoušet práci pro zavedenou značku a vyprávěním smysluplného příběhu přispět k řešení existujícího problému. Motiv letošního ročníku přinesla do soutěže společnost T-Mobile, která zvolila téma digitalizace a jejího vlivu na každodenní život.
„Naším cílem je pomáhat lidem pohybovat se bezpečně ve světě internetu a technologií, odstraňovat možné bariéry pro jejich používání a celkově poukazovat na nutnost digitálního wellbeingu. Digitalizace a moderní technologie jsou tady proto, aby společnosti zjednodušovaly a zlepšovaly život, ale zároveň s sebou přináší celou řadu výzev a jen jejich správné využívání nám umožní posouvat se vpřed. To vše u nás vidíme pod pojmem digitální optimismus. Věříme, že pro mladé lidi, kteří digitální technologie využívají v podstatě od dětství a život bez nich si často neumí představit, to může být téma, které bude zábavné, ale i možná poučné,“ dodává Simona Dřízhalová, manažerka udržitelnosti T-Mobile.
Nápady zpracovávající téma digitalizace ohodnotí odborná porota složená z mentorů, zástupců Young Academy, APA, společnosti T-Mobile a nezávislého hosta. Finalisté získají každý 400 000 Kč až 600 000 Kč na natočení svého filmu, které proběhne během května a června.