Navigace

Skutečné příběhy a osobní výpovědi – Slezská univerzita v Opavě spouští novou kampaň

18. 1. 2019
TZ/ika

OPAVA: Slezská univerzita vOpavě spouští novou komunikační kampaň postavenou na reálných příbězích svých studentů, absolventů, pedagogicko-vědeckých pracovníků i zaměstnanců. Univerzita chce jejím prostřednictvím uchazečům o studium zprostředkovat živější pohled na prostředí školy, která svou velikostí sice stojí ve stínu větších univerzit velkých měst, ovšem právě díky tomu nabízí svým studentům řadu výhod.

Ať už je to individuální přístup, komornější prostředí výuky s místy až rodinnou atmosférou i širší možnosti jejich účasti v nejrůznějších projektech – od vědeckých přes zájmové až po cestovatelské. Jádro kampaně tvoří autentická selfie videa, jejichž galerii a další doprovodné materiály je možné zhlédnout na nové webové stránce „jinak.slu.cz“.

Celou kampaní prochází spojovací prvek, slogan “Naučíme tě … jinak“, vždy doplněný o konkrétní obor či oblast studia. Klíčovým slovem tedy není poměrně neobjevné „jinak“, které bývá často využito v jinak obsahově vyprázdněné formě, ale odpověď na prastarou otázku „Jak?“. A odpověď poskytuje jednoznačné konkrétní spojení s oborem či přístupem k němu, které svou osobní výpovědí představuje autentický člověk spojený se Slezskou univerzitou. Aby byl kaleidoskop příběhů co nejpestřejší, střídají se ve svých osobních výpovědích v kampani jak studenti, tak absolventi univerzity, prostor bude dán i pedagogickým a vědeckým členům akademické obce i řadovým zaměstnancům.

Autenticitu výpovědí podtrhuje selfie forma videí, která jsou spolu s popisem daného příběhu a osobním vzkazem samotného protagonisty umístěna na speciální webové stránce „jinak.slu.cz“. Samotná kampaň startuje s prvními čtyřmi příběhy týkajících se studia matematiky, astrofyziky, marketingu a ošetřovatelství. Další budou přibývat s frekvencí dvou až tří nových příběhů měsíčně do konce akademického roku. Koncept projektu vymysleli a zpracovali univerzitní pracovníci PR společně se studenty oboru Audiovizuální tvorba, kteří se také podílejí na technickém zajištění natáčení videí.

Zdroj: Mgr. Daniel Martínek, tiskový mluvčí, vedoucí oddělení vztahů s veřejností, Slezská univerzita v Opavě

 

Sdílejte
Check icon Error icon