<p>ČR: V soutěži Žihadlo 2012 – o nejlepší veřejně prospěšnou reklamu, kterou již šest let pořádá obecně prospěšná organizace Neziskovky.cz, byly poprvé v historii hodnoceny nejen české, ale také slovenské kampaně.</p> <p>Nejlepší televizní reklamou byl v listopadu 2012 vyhlášen spot „Celé Česko čte dětem“ obecně prospěšné společnosti Celé Česko čte dětem, který vznikl ve spolupráci s TBWA Praha s.r.o. v režii Rollout a v produkci Boogie films. Tato kampaň získala první místo také v kategorii tištěná reklama, na které obecně prospěšná společnost Celé Česko čte dětem spolupracovala rovněž s TBWA Praha s.r.o.<br />
V kategorii rozhlasových spotů zvítězil spot „Čistá řeka Sázava“, který vytvořila obecně prospěšná společnost Posázaví ve spolupráci s Art Shock, s.r.o.<br />
V kategorii internetových projektů porota vybrala kampaň „Rok Jinak 2012“ Nadace Vodafone ČR (agentura Team Red adaptace konceptu Vodafone New Zealand Foundation).</p> <p>Cenu veřejnosti, která byla letos udělena vůbec poprvé, obdržela kampaň „Respekt“ obecně prospěšné společnosti Domov Sue Ryder ve spolupráci s Arnold Prague, s.r.o. Kampaň získala v internetovém hlasování veřejnosti 1017 hlasů. </p> <p>Při předávání ocenění během slavnostního večera v sále Boženy Němcové Památníku národního písemnictví ve Strahovském klášteře. Hostům zazpívala operní diva Edita Adlerová v doprovodu kytaristy Miroslava Žáry a hráče na cajón Juraje „Papi“ Garaje. </p> <p>Porota hodnotila za rok 2012 rekordní počet kampaní – nominováno bylo 74 kampaní celkem 42 organizací, což je vůbec nejvyšší počet v celé historii soutěže (například loni podalo přihlášku do soutěže 23 organizací). </p> <p>Zdroj a celá tisková zpráva zde