Navigace

Žihadlo 2013 ve výsledcích

25. 11. 2013
luk

<p>ČR: Soutěž Žihadlo 2013 o nejlepší česko-slovenskou veřejně prospěšnou reklamu zná své vítěze. Porota letos hodnotila celkem 62 kampaní, které do soutěže přihlásilo 33 neziskových organizací z České a Slovenské republiky.</p> <p>Nejlepší televizní reklamou byl vyhlášen video spot „Týden komunikace osob se sluchovým postižením“ občanského sdružení ORBI PONTES, který vznikl ve spolupráci s Funny Bunny Films. V kategorii rozhlasových spotů zvítězil rádio spot „Běh pro Světlušku“ Nadačního fondu Českého rozhlasu vzniklý ve spolupráci s reklamní agenturou Publicis Prague. Nejlepší tištěnou kampaní byla porotou zvolena kampaň „Umíme se postavit na vlastní nohy“ České asociace paraplegiků – CZEPA, která na ní spolupracovala s Friends‘ faktory. V kategorii internetových kampaní zvítězila kampaň Ligy lidských práv „Nebuď béééčko, buď hrdinou“.</p> <p>Nejpovedenější veřejně prospěšnou kampaň vybrala z 16 nominovaných kampaní i veřejnost. Lidé prostřednictvím online hlasování na webových stránkách soutěže www.zihadloroku.cz za deset hlasovacích dní poslali nejvíce hlasů rozhlasové kampani „Super den“ občanského sdružení Helppes – centra výcviku psů pro postižené, které jej vytvořilo ve spolupráci se Scholz & Friends Praha.</p> <p>„Do hlasování veřejnosti se letos zapojil rekordní počet lidí. Vítězná kampaň Super den dostala 3004 hlasů. Nicméně i video spoty Rané péče Eda na druhém místě a občanského sdružení Orbi pontes na místě třetím nasbíraly přes tisíc hlasů, konkrétně 1813 a 1720,“ okomentoval hlasování veřejnosti Jiří Kučera, ředitel obecně prospěšné organizace Neziskovky.cz, která soutěž již sedm let pořádá.</p> <p>Více zde

Sdílejte
Check icon Error icon