Navigace

Žihadlo roku 2013

9. 7. 2013
mis

<p>ČR/SR: Cílem soutěže Žihadlo roku je upozornit na kvalitní veřejně prospěšné kampaně neziskových organizací, které podněcují společnost k veřejně prospěšným aktivitám.</p> <p>Soutěž je otevřená pro nestátní neziskové organizace a příspěvkové organizace z celé České a Slovenské republiky, které medializují veřejně prospěšný projekt, jenž není starší než jeden rok.</p> <p>Kampaň může nominovat pouze zadavatel (nezisková organizace), a to do kategorií tištěná reklama, televizní a kino spot, rádiový spot a internetová kampaň.</p> <p> Přihlášky je možné podávat do 10. října 2013.</p> <p> V letošním, již sedmém ročníku soutěže dojde ke změně v hodnocení přihlášených kampaní, které bude poprvé dvoukolové. Nově mohou neziskové organizace zasílat přihlášku a podklady k soutěžním kampaním pouze elektronicky. Zapojení do soutěže tak bude méně náročné na čas a omezí náklady spojené s přihlašováním. </p> <p> Jiří Kučera, ředitel Neziskovek.cz, upřesňuje: „Průběžně pracujeme na zvyšování kvality soutěže, a proto jsme se rozhodli upravit systém hodnocení kampaní neziskových organizací. Porota bude nově hodnotit ve dvou etapách. V prvním kole individuálně, kdy každý porotce na základě jasně daných kritérií ohodnotí všechny zaslané kampaně. Do druhého kola budou nominovány kampaně s nejlepším hodnocením v každé kategorii. Z nominovaných porota zvolí vítěze na společném setkání.<br />
Nový systém hodnocení bude klást větší důraz na provázanost účelu kampaně s jejím zacílením, s volbou vhodných médií a v neposlední řadě se bude posuzovat, zda nezisková organizace uskutečněné kampaně vyhodnocuje a zjišťuje jejich dopad.“
Samozřejmě stále platí, že podstatnou a hodnocenou součástí kampaně je také její kreativní zpracování, originalita a schopnost zaujmout.</p> <p> V porotě zasednou čeští a slovenští odborníci na marketing, PR, grafiku, design, společenskou odpovědnost firem (CSR) a neziskový sektor. Stejně jako v loňském roce si svého vítěze zvolí prostřednictvím on-line hlasování také veřejnost. Vítězné kampaně budou letos vyhlášeny a oceněny v průběhu slavnostního večera 21. listopadu 2013 v prostorách Era svět na Jungmannově náměstí v Praze 1.</p> <p> „Jsme potěšeni, že soutěž Žihadlo roku i nadále přirozeně propojuje neziskovou a firemní sféru. Na kampaních spolupracují neziskové organizace v roli zadavatelů s agenturami, které do jejich ztvárnění vnášejí zkušenosti z byznysu. Podobný formát efektivně funguje i ve fázi hodnocení přihlášených kampaní. Odborníci z řad zástupců neziskového sektoru a firem se tak neustále navzájem inspirují,“ uvedla Alena Králíková, manažerka společenské odpovědnosti ČSOB, hlavního partnera soutěže.</p> <p> Sedmý ročník soutěže o nejlepší česko-slovenskou veřejně prospěšnou reklamu neziskových organizací Žihadlo roku 2013 vyhlašuje Obecně prospěšná společnost Neziskovky.cz.</p> <p> Podmínky pro zaslání soutěžních prací a přihláška

Sdílejte
Check icon Error icon